Hjem > Ejerskifte

Ejerskifte

 

Ved ejerskifte, skal den grundejer som sælger, sørge for at ejendomsformidleren/mægleren bliver bekendt med grundejerforeningens hjemmesideadresse. 

De officielle oplysninger, som ejendomsformidleren/mægleren skal bruge i forbindelse med handelen, kan downloades fra denne hjemmeside. Hvis der er tvivl om der er kontingentrestance, kan forespørgsel rettes til kassereren på mail.

Ved ejerskifte skal grundejerforeningen modtage oplysning fra ejendomsformidleren/mægleren om

• Ejendommens adresse.
• Dato for overdragelse
• Sælgers navn, adresse og postnummer.
• Købers navn, adresse og postnummer.
• Købers eventuelle mailadresse og telefonnummer.
• Kontaktpunkt i forbindelse med ejerskiftet – normalt ejendomsformidleren/mægleren.


Oplysningerne skal sendes til kassereren (adresse m.v. står under fanen ”Bestyrelse”). Oplysningerne kan sendes enten med post, eller med mail. Hvis der bruges mail, beder vi om at formanden sættes på som modtager af kopi (Cc).

Da grundejerforeningen - så vidt det er muligt - bruger mail til kontakten med grundejerne, er det vigtigt at nye ejere oplyser deres mailadresse.

Nye ejeres opmærksomhed skal desuden også henledes på administrationsgebyret ved ejerskifte. Som anført under fanen ”Kontingent”, opkræves gebyret sammen med den første kontingentop-krævning efter ejerskiftet.